IIS-keuzevakken 1e semester 2023-2024

Volg een interdisciplinair keuzevak in studiejaar '23-'24

Gepubliceerd op 08-05-2023 15:12
Het keuzevakaanbod van het Instituut voor Interdisciplinaire Studies voor het eerste semester van academisch jaar 2023-2024 is bekend. Een gevarieerd aanbod van grensoverstijgende vakken die aansluiten bij de uitdagingen waar onze samenleving vandaag voor staat, waaronder 'Food, Animals and the Environment', het winnende vak van de duurzaamheidseditie van de UvA Create a Course Challenge.

Onderwijs van het IIS

Het Instituut voor Interdisciplinaire Studies (IIS) heeft elk semester een aanbod van interdisciplinaire keuzevakken die aansluiten bij de uitdagingen waar onze samenleving vandaag voor staat. Aankomend semester staan o.a. op het programma:

De IIS-keuzevakken zijn toegankelijk voor meerdere doelgroepen: studenten en medewerkers van alle faculteiten van de UvA, studenten van andere Nederlandse onderwijsinstellingen en overige geïnteresseerden die kunnen deelnemen als ‘contractstudent’.

Aanmelding & meer info

Inschrijving is geopend van 19 tot 26 juni 2023. Voor UvA-bachelorstudenten verloopt de inschrijving via de GLASSExterne link-inschrijvingsrondes. Masterstudenten kunnen een korte motivatie sturen naar keuzeonderwijs-iis@uva.nlExterne link. Bijvak-studenten en contractstudenten kunnen zich inschrijven door het online inschrijfformulier in te vullen. Zie de informatie op de website van het IISExterne link voor vakspecifieke mogelijkheden.

IIS Keuzeonderwijs

envelopeStuur een e-mailkeuzeonderwijs-iis@uva.nl