Salade met groenten

Vega of vegan maaltijd met korting

Gepubliceerd op 03-04-2023 19:31
Om meer studenten en medewerkers kennis te laten maken met duurzaam eten, kun je vanaf maandag 3 april in het restaurant op jouw campus een vegetarische of vegan maaltijd voor €3,50 kopen.

De actie loopt van april t/m juni. De volgende locaties doen mee:

• Amsterdam University College
  • Hogehilweg
  • P.C. Hoofthuis
  • Oudemanhuispoort
  • Universiteitsbibliotheek
  • Bushuis
  • Maagdenhuis
  • REC H
  • Science Park 904

De maaltijd is als lunch verkrijgbaar van 11.30 tot 13.30 uur. Op REC H en Science Park is het een diner in plaats van lunch. Je koopt de maaltijd daar van 17.00 tot 19.00 uur.

De maaltijd varieert op de verschillende locaties: van sandwich tot pasta en van een falafel bowl tot nasi.

Meer plantaardige en minder dierlijke producten

Met deze actie stimuleren we de consumptie van plantaardige producten, waarmee we verdere impact op het milieu reduceren. Lees meer over onze duurzaamheidsambities op uva.nl/duurzaamheidExterne link.