A workshop by Gelijkspel (Fair play)

Vanaf collegejaar 2023-2024: workshops over seks en seksuele omgang in het studentenleven

Gepubliceerd op 04-07-2023
Hoe kunnen we het seksuele spel zo leuk mogelijk spelen? Deze vraag staat centraal in de workshops van Stichting GELIJKSPEL. Tijdens de workshop ga je met medestudenten in gesprek over hoe jullie wél met elkaar willen omgaan als het gaat om seks. Aan de hand van casussen worden thema’s besproken zoals het checken van wensen en grenzen, de druk om wel of juist niet te ‘scoren’ en seksueel plezier.

In de maanden september tot en met december biedt de UvA 20 workshops aan, in samenwerking met GELIJKSPEL. De workshops worden gegeven voor groepen studenten (±30-150 personen). De duur is ongeveer 75 minuten.

Interesse in een workshop voor jouw studentenorganisatie?

Neem dan contact op met Arjen Berkvens, coördinerend vertrouwenspersoon: a.berkvens@uva.nl. Daarnaast kun je voor meer informatie over de workshops terecht op de website van GELIJKSPEL: www.gelijkspel.org.Externe link