De tentoonstelling uitgestald met bezoekers

Unissued Diplomas

Gepubliceerd op 29-06-2023
"Unissued Diplomas" eert de nagedachtenis van Oekraïense studenten die nooit zullen afstuderen omdat ze het leven lieten tijdens de Russische invasie. De tentoonstelling is tot half juli te bezichtigen in de centrale hal van Science Park 904.

"Unissued Diplomas" is een tentoonstelling van de onuitgegeven diploma's van Oekraïense studenten die hun opleiding opgeschort hebben om hun vaderland te verdedigen. Veel van de studenten die werkten om hun diploma te halen, hebben nooit de kans gekregen om dat te doen, omdat ze het leven lieten tijdens de gevechten tijdens de Russische invasie van Oekraïne in februari vorig jaar.

Persoonlijke verhalen

De diploma's bevatten persoonlijke verhalen van studenten en bevatten een QR-code die leidt naar de website van het project. Daar vind je gedetailleerde informatie over de wereldwijde tentoonstelling en een optie om een donatie te doen.

Meer over Unissued DiplomasExterne link