Uni-Life lancering

Uni-Life: Haal het meeste uit je studentenleven bij Economie en Bedrijfskunde

Gepubliceerd op 04-09-2023
Uni-Life is een app voor en door studenten. Hier vind je een overzicht van alle evenementen die voor studenten georganiseerd worden. Of je nu geïnteresseerd bent in sport, muziek, reizen of koken: Uni-Life biedt voor ieder wat wils. Op basis van de interesses die je aangeeft, vind je evenementen die relevant zijn voor jou.

Daarnaast kun je via de app gemakkelijk contact leggen met medestudenten, lid worden van een community, een buddy vinden of een eigen meet-up organiseren. Ook zijn er veel studieverenigingen en studentenorganisaties die je kunt volgen: zo mis je nooit meer iets!

Uni-Life

Download de app

Je kunt de mobiele app downloaden in de App Store of Google Play Store. Maak een profiel aan met je UvA studentenmail en word lid van de UvA Economie en Bedrijfskunde groep.

Download de Uni-Life appExterne link

Heb je een vraag over Uni-Life? Neem dan contact op met student ambassadeur Randy via randy@uni-life.nlExterne link.