Til je impact-gedreven idee naar een hoger niveau met ACE

Gepubliceerd op 27-02-2023 11:09
Werk je aan een technologische of wetenschappelijke innovatie en ben je op zoek naar de juiste middelen om je innovatie om te zetten in een bedrijf? Meld je aan voor het ACE incubation program.

Het ACE Incubation ProgramExterne link helpt ondernemende academici om impactvolle oprichters te worden door training, ondersteuning en toegang tot een uitgebreid netwerk van mentoren, ondernemers en bedrijfsprofessionals aan te bieden. Het voorjaarsprogramma loopt van 24 april tot 30 juni. Masterstudenten en net-afgestudeerden kunnen zich aanmelden tot 10 april.

Meer weten? Meld je aanExterne link voor de online informatiesessies op 6 maart en 21 maart.

ACE Incubator (ACE) is de universitaire business incubator in Amsterdam en wordt aangedreven door Universiteit van Amsterdam (UvA), Vrije Universiteit Amsterdam (VU), Hogeschool van Amsterdam (HvA) en Amsterdam Universitair Medisch Centrum (Amsterdam UMC).