Tijdelijke sluiting UB Singel dinsdag 18 juli (7.30 – 10.30 uur)

Gepubliceerd op 10-07-2023
De UB Singel is op dinsdag 18 juli gesloten van 07.30 - 10.30 uur in verband met onderhoudswerkzaamheden in het gebouw. Plan je bezoek en overweeg alternatieve bibliotheeklocaties om toegang te krijgen tot de collecties of de studieplekken.

De UB Singel is op 18 juli tussen 07.30 en 10.30 uur gesloten. Waternet voert die ochtend reparaties en onderhoud uit waardoor de watervoorziening volledig wordt afgesloten. Dit betekent dat het gebouw op dat moment niet beschikbaar is voor medewerkers, studenten en andere bibliotheekgebruikers.

De verwachting is dat na 10.30 uur het gebouw gewoon weer in gebruik kan worden genomen, maar dat is niet gegarandeerd. Overweeg alternatieve bibliotheeklocaties om toch toegang te krijgen tot de collecties of de studieplekken.

Bibliotheek UvA

Heb je een algemene vraag over de voorzieningen, diensten, studieplekken of locaties van de Bibliotheek? Vraag het de Bibliotheek!

Medewerkers van de Bibliotheek