Studeren in de zomermaanden? De openingstijden van de Bibliotheek zijn aangepast

Gepubliceerd op 03-07-2023
Van maandag 10 juli tot en met zondag 3 september hebben de meeste bibliotheeklocaties aangepaste openingstijden. Library Learning Centre REC H sluit in het weekend en de UB Singel sluit doordeweeks om 20.00 uur.

Universiteitskwartier

De UB Singel sluit van 15 juli tot en met 3 september om 20.00 uur en is in het weekend geopend van 10.00 tot 18.00 uur. Pas op: deze week beginnen de zomeropeningstijden al op locatie P.C. Hoofthuis. Vanaf maandag 3 juli sluit de Bibliotheek en Learning Space van P.C. Hoofthuis om 17.00 uur.

Roeterseilandcampus

Van 10 juli tot 3 september sluit het Library Learning Centrum REC H 's avonds en in het weekend. The Library Learning Spaces A0, A1 en BC1 zullen ook eerder sluiten, om 19.00 uur (maandag t/m donderdag) en 18.00 uur (vrijdag).

Let op: vanaf 17 juli en t/m 3 september zijn A0 en A1 gesloten wegens renovatiewerkzaamheden.

Science Park

De Library in Science Park en de Library Learning Space LAB42 zullen tijdens de zomer hun normale openingstijden behouden.

Actuele informatie: studieplekken en drukte op locatieExterne link

Bibliotheek UvA

Heb je een algemene vraag over de voorzieningen, diensten, studieplekken of locaties van de Bibliotheek? Vraag het de Bibliotheek!

Medewerkers van de Bibliotheek