BG3

Vacature: student-leden gezocht om mee te denken over onderwijsbeleid

Gepubliceerd op 22-06-2023 10:00
Het onderwijsbeleid voor alle opleidingen van de faculteit wordt vormgegeven in de Raden van het College of Humanities (bachelors) en de Graduate School of Humanities (masters). Beide Raden zoeken voor aankomend studiejaar een enthousiast student-lid om een actieve bijdrage te leveren aan het beleid.

Je brengt naar voren hoe studenten over bepaalde plannen en ideeën denken, en adviseert op die manier de onderwijs- en opleidingsdirecteuren vanuit het studentenperspectief. Daarnaast neem je deel aan een of meer dossiergroepen van de Raad, waarin je meewerkt aan het ontwikkelen van beleid op een specifiek onderwerp. Je ontvangt voor deze werkzaamheden een vergoeding van 200 euro bruto per maand.

Vacaturetekst student-lid Raad College of HumanitiesExterne link (bacheloropleidingen)
Vacaturetekst student-lid Raad Graduate School of HumanitiesExterne link (masteropleidingen)

De deadline om te reageren is voor beide vacatures 3 juli.