Student-assistent gezocht voor het initiatief Hoger Onderwijs in Transitie (HOT)

Gepubliceerd op 03-10-2023
Met het Hoger Onderwijs in Transitie initiatief willen we aan de UvA stelselmatig, diepgravend, baanbrekend en praktijkgericht aandacht besteden aan innovatie in onderwijs. HOT staat voor hoger onderwijs dat de ‘wicked challenges’ helpt aanpakken en erkent dat onderwijs zelf een grote uitdaging vormt die meer aandacht behoeft én erkenning en waardering voor degenen die deze uitdaging oppakken.

Voor dit initiatief zijn we op zoek naar een enthousiaste student-assistent die ons voor 8 uur per week kan ondersteunen bij het organiseren en verslag leggen van verschillende activiteiten. Hierbij hoort bijvoorbeeld het organiseren van events voor studenten en docenten op de verschillende UvA campussen, notuleren van bijeenkomsten, mee helpen opzetten van onderwijsexperimenten. We zijn op zoek naar een enthousiaste persoonlijkheid die niet bang is om vragen te stellen, proactief is en het studentenperspectief bij onderwijs van de toekomst kan vertegenwoordigen. De werktijden kunnen in overleg worden afgestemd, maar enige flexibiliteit en vooral beschikbaarheid doordeweeks is vereist.

Profiel

• Je studeert aan de UvA;
  • Je bent enthousiast over onderwijsinnovatie;
  • Je kan zorgvuldig werken en kan snel schakelen tussen uiteenlopende werkzaamheden;
  • Je bent proactief en vindt het leuk om te organiseren;
  • Je hebt enige ervaring met notuleren en het weergeven van resultaten en uitkomsten;
  • Je kan werken met Microsoft Teams en Outlook.

Wil je meer weten over deze vacature, neem dan contact op met Linda de Greef (l.degreef@uva.nlExterne link).

Interesse?

Motiveer je interesse en geschiktheid in een korte motivatiebrief. Stuur deze samen met je CV voor 16 oktober 2023 aan de programma manager Linda de Greef (l.degreef@uva.nlExterne link). De aanstelling start in overleg – maar het liefst zo snel mogelijk - voor een jaar via Studijob. De aanstelling is voor 8 uur per week. Je wordt, afhankelijk van de je studieprogressie, ingeschaald in schaal 6.