Uni-Life lancering

Student ambassadeur Randy over Uni-Life: de app voor en door studenten

Gepubliceerd op 20-09-2023
Randy (22) is derdejaars bachelorstudent in Econometrie en Uni-Life ambassadeur voor Economie en Bedrijfskunde. We vroegen Randy om ons meer te vertellen over deze nieuwe app en wat het uniek maakt.
Randy Uni-Life

'Uni-Life draait allemaal om het verenigen van studenten om hun studentenleven te verrijken. In de app kun je evenementen vinden op basis van jouw interesses. Op deze manier weet je altijd wat er gaande is en hoef je niets te missen.

Daarnaast kun je lid worden van een bestaande community of er zelf een creëren, waar je in contact kunt komen met medestudenten die dezelfde interesses delen. Zo is er bijvoorbeeld de 'Travel Enthusiasts' community voor studenten die reisideeën willen uitwisselen. De 'Foodies' community voor degenen die recepten en lokale eetgelegenheden willen delen. En er is een 'Formule 1’ community met studenten die passie voor deze sport delen. Als je in persoon wilt afspreken, kun je ook zelf een meet-up organiseren.

Als Uni-Life ambassadeur ben ik het aanspreekpunt voor alle studieverenigingen en studentenorganisaties. Ik houd contact met hen en zorg ervoor dat hun evenementen in de app staan. Daarnaast vertegenwoordig ik Uni-Life bij evenementen en ga ik in gesprek met studenten om de bekendheid te vergroten.

Op deze manier hoop ik een positieve bijdrage te leveren aan het studentenleven bij UvA Economie en Bedrijfskunde. Ik geloof dat het studentenleven meer is dan alleen studeren. Het is belangrijk dat studenten zich hier thuis voelen en van hun tijd genieten.'

Download de Uni-Life appExterne link

Heb je een vraag over Uni-Life? Neem contact op met RandyExterne link.