Stem voor de FGw Onderwijsprijs!

Gepubliceerd op 16-06-2023 14:00
Zes vakken zijn genomineerd voor de FGw Onderwijsprijs. Welk vak verdient de prijs volgens jou? Stem nu voor de Publieksprijs!

De Faculteit der Geesteswetenschappen kent jaarlijks een Onderwijsprijs toe aan een vak dat vernieuwend is of waarin onderwijsvormen worden toegepast die anderen inspireren.

Er zijn zes vakken genomineerd voor de Onderwijsprijs, namelijk:

• Authors in Focus: Renaissance Women Writers - Kristine Johanson en Anna-Rose Shack
  • Critical Programming and Co-Creation. The Futures of Culture and its Institutions - Margriet Schavemaker
  • Islamic Esotericism and its Medieval Legacies - Liana Saif
  • Literatuur, landschap en ecologie - Gaston Franssen, Marrigje Paijmans en Feike Dietz
  • Modern Yiddish Language Acquisition - Daniella Zaidman-Mauer
  • Sex/Race/Trans: Human Life-Forms – Diego Semerene

De vakken maken behalve kans op de Onderwijsprijs ook kans op een Publieksprijs. De docenten van de genomineerde vakken vertellen in een video waarom zij de prijs verdienen.

Bekijk de video's en breng een stem uit op je favoriet!Externe link