Science Park krijgt extra fietsenstalling

Gepubliceerd op 10-01-2023 12:13
De gemeente heeft op het Science Park tijdelijk een extra fietsenstalling geplaatst. Tegenover de volleybalvelden bij de zij-ingang van de Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica (FNWI).

Voor de FNWI staat al een grote fietsenstalling, ook tijdelijk, maar daar is niet genoeg plek. Vandaar deze extra stalling. Zo staan er straks geen fietsen meer foutgeparkeerd buiten de stalling.

Er komen later nieuwe gebouwen in het gebied met daarin nieuwe stallingen. Op de plek waar de tijdelijke stallingen hebben gestaan komen dan bomen of ander groen.