Science Park activiteiten commissie zoekt nieuwe leden

Gepubliceerd op 23-03-2023 11:36
Vind je het leuk om evenementen te organiseren voor alle studenten op de FNWI? Meld je dan aan voor de Science Park activiteiten commissie (SPAcie).

Jaarlijks heeft de commissie ongeveer 5.000 euro te besteden aan diverse activiteiten voor FNWI-studenten. Op dit moment bestaat de commissie uit 6 leden: 1 lid van elke studievereniging, de voorzitter en de penningmeester. De commissie bestaat op dit moment alleen uit Nederlandse studenten, maar iedereen kan zich aanmelden.

Dus zit jouw hoofd vol met leuke ideeën en wil je samen met een gezellige commissie feesten, toernooien of andere leuke activiteiten helpen organiseren? Meld je aanExterne link voor 30 maart.