Pride University is op zoek naar jou (en je idee)!

Gepubliceerd op 05-04-2023 14:43
Van 31 juli tot 4 augustus organiseren de pridenetwerken van de UvA, VU, HvA en Inholland weer Pride University. Tijdens Pride University vinden er elke dag lezingen, masterclasses en workshops plaats rondom LHBTIQA+ thema’s. En dit jaar bepaal jij het programma!

Wil jij ook een sessie organiseren? Of jouw onderzoek presenteren? Stuur voor 22 mei jouw idee op naar UvA Pride en help ook deze editie tot een succes maken.

Dit jaar vieren we Pride University tussen 31 juli en 4 augustus bij The Social Hub, dat speciaal voor Pride Amsterdam tijdelijk The Pride Hub heet. Tijdens deze week besteden de verschillende onderwijsinstellingen in een programma dat ze samen maken aandacht aan LHBTIQA+-onderwerpen om elkaar te leren kennen en inspireren.

In 2022 kon je bijvoorbeeld meedoen aan interactieve lezingen over Pinkwashing 101, Cross-dressing & Queer Desire in de werken van William Shakespeare en zelfs een ballroom en vogue workshop van Mother of House of Vineyard, Amber Vineyard.

Ook dit jaar is Pride University op zoek naar inspirerende, unieke en interessante onderwerpen. En daar kun jij bij helpen! Dus heb jij onderzoek gedaan naar een LHBTIQA+ thema en wil je daarover komen vertellen? Wil jij jouw kennis over een Pride gerelateerd onderwerp delen in een workshop of masterclass? Of heb je gewoon een fantastisch idee voor de invulling van Pride University? Mail dan voor 22 mei naar pride@uva.nlExterne link.