Ontruimingsoefening Science Park

Gepubliceerd op 03-11-2023 13:00
Op Science Park heeft vandaag een succesvolle ontruimingsoefening plaatsgevonden, waarbij de veiligheid van de medewerkers en studenten werd getest. De oefening had tot doel om de respons en alertheid in geval van noodsituaties te verbeteren.

Tijdens de simulatie werd een denkbeeldige noodsituatie gesimuleerd, waarbij medewerkers en studenten snel en efficiënt het gebouw moesten verlaten.

De oefening bood waardevolle inzichten en feedback voor de verdere verbetering van de veiligheidsprotocollen op de campus. Het is van belang dergelijke oefeningen periodiek te herhalen om de veiligheid van alle aanwezigen op Science Park te waarborgen.