Meepraten over verbeteringen in jouw opleiding? Word lid van de opleidingscommissie!

Gepubliceerd op 01-05-2023 11:00
De OC is een medezeggenschapsorgaan waarin studenten en docenten overleggen over de kwaliteit van ons onderwijs en de organisatie daarvan. Daarmee vervullen ze dus een belangrijke rol bij het verbeteren van de kwaliteit van jouw opleiding.

Kom langs voor een verse stroopwafel!

Op dinsdag 23 en woensdag 24 mei kom je meer te weten over wat de OC’s doen. Je kunt dan tussen 10 en 12 uur een gratis stroopwafel halen in de hal van Science Park 904. Daarbij kun je in gesprek gaan met leden van verschillende OC’s over hun werkzaamheden en kijken of dat bij jou past.

Wil je alvast wat meer informatie? Lees hier meer.