Omslag van het UvA-jaarverslag 2022

Lees nu het jaarverslag UvA 2022

Gepubliceerd op 13-06-2023
Benieuwd hoe het jaar 2022 eruitzag voor de UvA? Lees dan het zojuist verschenen jaarverslag op uva.nl/jaarverslag.

De rode draad door het verslag is het Instellingsplan 2021-2026 ‘Inspiring Generations’. We blikken onder andere terug op resultaten op het gebied van:

• Onderwijs
  • Onderzoek
  • Kwaliteitsafspraken en bestuursakkoord
  • Innovatie en impact
  • Duurzaamheid
  • Personeelsbeleid

Ook het huisvestingsplan en financieel verslag komen aan bod. Daarnaast blikken het College van Bestuur, de Raad van Toezicht, de Centrale Ondernemingsraad en de Centrale Studentenraad met eigen bijdragen terug op vorig jaar.

Download het jaarverslag

Download het jaarverslag hier (pdf).

Tip: geen tijd om het hele verslag te lezen? Blader dan door het jaarlint, onderaan elke pagina. Dat zijn de belangrijke momenten die per maand speelden in de academische gemeenschap.

Gedrukte versie ontvangen?

Wil je een gedrukt exemplaar ontvangen? Stuur dan een e-mail naar secretariaat-bc@uva.nlExterne link met je naam en adresgegevens. (op=op).