Salade met groenten

Laatste maand vega of vegan maaltijd met korting!

Gepubliceerd op 05-06-2023
Het is alweer juni! De laatste maand dat je kan genieten van de lekkere en duurzame Veggie deals. Heb jij al een van de heerlijke vega of vegan maaltijden geproefd op de UvA?

Om meer studenten en medewerkers kennis te laten maken met duurzaam eten, bieden we van april t/m juni in het restaurant op jouw campus een vega(n) maaltijd aan met een flinke korting. De maaltijden variëren van vegan Shoarma tot sandwich en van Chili sin Carne tot falafel bowl. Deze maaltijd, ter waarde van €7,50, kost je slechts €3,50 dus maak er deze maand nog gebruik van!

De volgende locaties doen mee:

• Amsterdam University College
  • Hogehilweg
  • P.C. Hoofthuis
  • Oudemanhuispoort
  • Universiteitsbibliotheek
  • Bushuis
  • Maagdenhuis
  • REC H
  • Science Park 904

De maaltijd is tot eind juni verkrijgbaar als lunch van 11.30 tot 13.30 uur. Op REC H en Science Park is het een diner in plaats van lunch. Je koopt de maaltijd daar van 17.00 tot 19.00 uur. Eet smakelijk!

Meer plantaardige en minder dierlijke producten

Met deze actie stimuleren we de consumptie van plantaardige producten, waarmee we verdere impact op het milieu reduceren. Lees meer over onze duurzaamheidsambities op uva.nl/duurzaamheidExterne link.