Honderden aspirant-studenten komen sfeer proeven tijdens Open Campus Dag

Gepubliceerd op 10-03-2023 16:16
Honderden potentiële studenten bezoeken vrijdag 17 maart Science Park tijdens de Open Campus Dag. Zo kunnen ze onder meer vragen stellen aan studenten en studieadviseurs en deelnemen aan rondleidingen over de campus.

In de hal van zowel Science Park 904 als LAB42 vinden informatiemarkten plaats, zijn er mini-colleges in onderwijszalen en vinden er rondleidingen plaats. Zo kunnen de aspirant-studenten sfeer proeven en kennismaken met studenten, docenten en studieadviseurs van de opleidingen.

De Open Campus Dag begint om 15 uur en duurt tot ongeveer 20 uur. Houd dus rekening met extra drukte op de campus op 17 maart.