Studenten en een laptop

Hoe ervaar jij studeren bij Economie en Bedrijfskunde?

Gepubliceerd op 08-06-2023
In juni ontvangen alle Economie en Bedrijfskunde studenten een uitnodiging om deel te nemen aan de Student Engagement Survey. Dit is het jaarlijkse onderzoek naar je persoonlijke studie-ervaring en verbondenheid met medestudenten.

Het invullen van de enquête duurt ongeveer 8 minuten en is volledig anoniem. Je input is ontzettend waardevol. Zo maak jij het verschil voor alle huidige én toekomstige studenten bij Economie en Bedrijfskunde.

Start de EnquêteExterne link

Vul de enquête in vóór maandag 26 juni en maak kans op het winnen van:

• Een bootje huren (voor 2 uur) bij Mokumboot (1x). Vaar met je vrienden door de grachten van Amsterdam! Winnaars krijgen woensdag 28 juni bericht.
  • Koffie bij de Krater (30x). Drie weken lang verloten we elke week 10 keer een gratis koffie. Winnaars krijgen 12, 19 of 26 juni bericht.