Faculty Diversity Office zoekt student-assistent Communicatie

Gepubliceerd op 02-02-2023 12:33
Werk je graag in een academische setting en wil je je actief inzetten voor diversiteit en inclusie? Het Faculty Diversity Office (FDO) van de FNWI is op zoek naar een student-assistent Communicatie voor 8 uur per week.

De student-assistent zal zich richten op de content die het FDO verspreidt via hun communicatiekanalen, zoals Instagram en Facebook. Zo ben je betrokken bij het schrijven, ontwerpen, creëren en analyseren van de content voor deze communicatiekanalen.Het doel is om onderwerpen, evenementen en initiatieven die te maken hebben met gelijkheid, diversiteit en inclusie op de FNWI onder de aandacht te brengen.

Solliciteren kan tot 20 februari, lees meer over de functieExterne link. Mocht je meer willen weten, neem dan contact op met Faculty Diversity Officer Siddique SheikhExterne link.