Een vliegende start voor jouw carrière met Meet Your Mentor

Gepubliceerd op 09-03-2023 14:01
Grijp nu jouw kans en meld je voor 12 april a.s. aan voor Meet Your Mentor. Dit programma koppelt jou aan een ervaren mentor in jouw vakgebied die je helpt jouw leven na je studie een boost te geven.

Wil jij met een ervaren professional uit jouw vakgebied praten over jouw (toekomstige) carrière? Wil jij jouw professionele netwerk uitbreiden en advies krijgen over jouw loopbaanontwikkeling? Dan is Meet Your Mentor precies wat jij nodig hebt!

Dit mentorprogramma van het Centrale Diversity Office biedt masterstudenten met een niet-westerse migratieachtergrond de kans om gekoppeld te worden aan een ervaren mentor uit hun vakgebied. Drie maanden lang kun jij met jouw mentor uitdagingen bespreken, jouw sterke punten ontdekken en leren hoe jij jouw droombaan bereikt.

Wie kan zich aanmelden?

Je kunt je aanmelden voor Meet Your Mentor als UvA masterstudent óf als bachelorstudent die zich al serieus aan het oriënteren is op een loopbaan.

Meld je aan

Wil jij deze unieke kans grijpen? Meld je voor 12 april aan via het aanmeldformulierExterne link.

Wil je eerst meer weten over Meet Your Mentor? Lees dan verder op de Meet Your Mentor programmapaginaExterne link of lees de verhalen van studenten die vertellen waarom zij zich hebben opgegevenExterne link. Twijfel je of Meet Your Mentor iets voor jou is? Mail dan je vraag naar projectleider Meltem Halaceli: m.halaceli@uva.nlExterne link