Studenten

Deel je mening over de aansluiting van jouw opleiding op de praktijk

Gepubliceerd op 22-03-2023 16:12
Masterstudenten Business Administration, Finance en Accountancy en Control* worden uitgenodigd om deel te nemen aan focusgroepen over de aansluiting tussen de opleiding en de beroepspraktijk. Je krijgt een Bol.com tegoedbon voor je tijd en waardevolle input.

Het is belangrijk dat je opleiding goed aansluit op de beroepspraktijk. We horen graag hoe dit is voor jouw studieprogramma. Daarom zijn we op zoek naar studenten om hierover mee te denken in een focusgroep.

In een kleine groep doe je mee aan een open discussie. We willen graag weten hoe tevreden je bent met zowel de vaardigheden die je opdoet als het contact met de beroepspraktijk (bijvoorbeeld door stages, gastsprekers en casussen).

De focusgroepen duren ongeveer 90 minuten en worden gehouden tussen donderdag 13 en woensdag 26 april. Meld je aan voor de groep van je studieprogramma in Nederlands of Engels (zie onderstaand schema) voor 12 aprilExterne link.

Jouw inbreng is waardevol. Hiermee bevorderen we de aansluiting van je opleiding op de beroepspraktijk. Neem contact op met Pepijn (p.vanneerijnen@uva.nlExterne link) als je vragen hebt.

*Deze groepen maken deel uit van een serie van focusgroepen. Studenten van andere opleidingen worden op een later moment uitgenodigd.