CareerTest Universum 2023

Gepubliceerd op 28-02-2023 17:26
Ben je benieuwd welk carrière type jij bent en welke werkgevers bij jou passen na je afstuderen? Lees dan meer over Universum op deze pagina en doe de CareerTest!

Heb jij je ooit afgevraagd welk carrièreprofiel het beste overeenkomst met jouw persoonlijkheid? Wat voor soort collega je zult gaan worden, en welke prioriteiten het belangrijkst kunnen zijn voor jou? Doe de Universum CareerTestExterne link en geef jezelf een voorsprong in je zoektocht naar een baan!

Keuzes maken over je carrière is lastig en kan soms overweldigend voelen. Daarom hebben wij gekozen voor de Universum CareerTest om je op weg te helpen in je professionele loopbaan.

De CareerTest geeft waardevolle informatie over je Career Type, helpt je om je salarisverwachtingen duidelijk te krijgen en geeft aan welke werkgevers bij jou kunnen passen. Bovendien kan je gebruik maken van een professionele CV check en ook oefenen met psychometrische testen die door werkgevers vaak gebruikt worden in de sollicitatie procedures. Ook maak je kans op één van de 10 Bol.com vouchers van 50 euro.

De CareerTest is een samenwerking tussen de Universiteit van Amsterdam en Universum, en is elk academisch jaar beschikbaar van november tot april. Jouw antwoorden zullen ons, als UvA Careers Centre, ook inzicht geven in onze verbeterpunten. De CareerTest is anoniem.

Mocht je vragen hebben, mail dan naar support@careertest.universumglobal.comExterne link.