Veel aan je hoofd? Doe er iets aan

Gepubliceerd op 30-09-2022 15:55
Als student krijg je veel voor je kiezen. Het combineren van een sociaal leven, studie, werk en sporten is soms een hele uitdaging! Dat maakt het extra belangrijk om bewust bezig te zijn met je welzijn en goed voor jezelf te zorgen.

Sinds kort biedt de UvA alle UvA-studenten en promovendi de kans om gratis gebruik te maken van de e-health programma’s van Caring UniversitiesExterne link, onder begeleiding van een coach. Deze programma's bieden je een manier om zelf, anoniem en geheel kosteloos met je klachten aan de slag te gaan. Ze zijn gericht op stemmingsklachten, stress, uitstelgedrag, eetklachten, slaapgebrek, en corona-gerelateerde klachten. Online e-health programma’s zijn bewezen effectief.

Over Caring Universities

Caring Universities is een initiatief dat het psychisch welzijn van studenten wil vergroten. Meerdere Nederlandse universiteiten en hogescholen werken hierin samen, waaronder de Universiteit van Amsterdam. Neem een kijkje en meld je aan op caring-universities.comExterne link