UvA Open Campus Dag 18 november

Gepubliceerd op 15-11-2022 16:03
Op vrijdag 18 november organiseert de UvA voor aankomende Bachelorstudenten de UvA Open Campus Dag. Tussen 15:00 en 20:00 uur worden op de Science Park Campus ruim 2700 toekomstige studenten verwacht. Antwoorden op hun vragen krijgen zij op de informatiemarkt in de centrale hal. In rondleidingen naar verschillende labs en door het gebouw zien zij waar zij kunnen gaan studeren.

Onze voorlichtingsstudenten zijn er klaar voor om een nieuwe lichting enthousiast te maken voor de wetenschap! Met zoveel extra mensen in het gebouw is geluidsoverlast onvermijdelijk. Als je rust nodig hebt om te studeren, raden we je aan om op vrijdagmiddag een andere studieplek te zoeken. Bijvoorbeeld op de Universiteits Bibliotheek, of thuis.