Stel je vraag tijdens de Career Coach sessies

Gepubliceerd op 03-10-2022 19:00
Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze in je loopbaan? Of wil je je oriënteren op je volgende stap op de arbeidsmarkt? Bespreek de mogelijkheden met een van de loopbaancoaches van het Student Careers Centre tijdens het tweewekelijkse spreekuur op de FNWI.

Schrijf je inExterne link voor een individuele Career Coach sessie, om de week op dinsdagen tussen 10.00 en 12.30 in C2.155.

Student Careers Centre

Het Student Careers Centre (SCC) biedt professionele begeleiding aan aankomende studenten, huidige studenten en pas afgestudeerden op belangrijke momenten in hun (academische) carrière.

Het SCC voert dagelijks individuele coachingsgesprekken met studenten, geeft trainingen en houdt voorlichtingsbijeenkomsten. Bekijk hun aanbod in de categorie 'career orientation' op de UvA student training portalExterne link

Daarnaast organiseert het SCC grote carrière-evenementen zoals de UvA Career Day (9 november 2022). Ook hebben zij het UvA Job BoardExterne link ontwikkeld, een banen- en stageportaal voor UvA-studenten en alumni.

Portret Loopbaancoach Ronald Flohil
Ronald Flohil
Portret loopbaancoach Lilian Frenkel
Lilian Frenkel

De Loopbaancoaches

Ronald Flohil

“Ik ben een Arbeid- en Organisatiepsycholoog en coach. Tijdens mijn master heb ik onderzoek gedaan naar oplossingsgerichte interventies in coaching. Naar mijn mening is op loopbaanvraagstukken eigenlijk altijd een antwoord te vinden, mits je er mee aan de slag gaat.”

Lilian Frenkel

“Met een Master Sociale Psychologie & Communicatiewetenschappen, in combinatie met ruime ervaring in recruitment en coaching, help ik je graag bij het onderzoeken van jouw potentie. Door het vergroten van je zelfkennis en arbeidsmarktkennis zal je met meer zelfvertrouwen een baan kunnen vinden die bij je past.”