Ontruiming SP 904 donderdag 1 september

Gepubliceerd op 01-09-2022 16:33
Op donderdag 1 september omstreeks 12.15 uur is het ontruimingsalarm in werking getreden en is het volledige SP 904 gebouw ontruimd.

De ontruiming was het gevolg van het fysiek activeren van de ontruimingsinstallatie. De brandweer kwam direct in actie en was met groot materieel binnen 10 minuten ter plekke. Zou er sprake zijn geweest van rookontwikkeling, had gebouwbeheer een aantal minuten de tijd gehad om de brandweer te informeren.

Na 20 minuten is het faculteitsgebouw weer vrijgegeven. Er hebben geen vervelende incidenten plaatsgevonden.