Meld je aan als studentvoorlichter!

Gepubliceerd op 23-09-2022 16:22
Vind jij het leuk om mee te helpen met de voorlichtingsactiviteiten van je studie en/of de Faculteit der Geesteswetenschappen? Schrijf je in voor de studentenpool!

In de studentenpool werk je mee aan open dagen, rondleidingen, proefcolleges, video’s en meer. De beloning verschilt per activiteit en is vaak in de vorm van een cadeau/boekenbon.

De studentenpool benaderen we wanneer we op zoek zijn naar hulp van huidige studenten. Je geeft dan zelf door of je beschikbaar bent. Meld je nu aanExterne link via het formulier om deel te nemen.

Heb je vragen? Stuur gerust een mail naar voorlichting-fgw@uva.nlExterne link.