Inlogproblemen los je vaak zelf op via id.student.uva.nl

Gepubliceerd op 22-08-2022 10:00
Heb jij, of een van je medestudenten, problemen met inloggen? Dit kan je vaak zelf oplossen via id.student.uva.nl! Daarmee ben je gelijk geholpen en het scheelt je weer een telefoontje naar de servicedesk van ICT Services.

Op id.student.uva.nl kan je zelf:

• een nieuw wachtwoord aanvragen;
  • tweestapsverificatie opnieuw instellen (alleen voor de Micrsoft Autheticator app);
  • en je account activeren.

De kans is groot dat jij zelf geen problemen ervaart met inloggen, maar een van je medestudenten misschien wel. In dat geval kan je die student met deze informatie uit de brand helpen. Doe er je voordeel mee en help jezelf, of een medestudent!