Grassroots Science4all: dien nu jouw voorstel in en maak het verschil!

Gepubliceerd op 28-09-2022 16:38
Heb jij een idee om inclusiviteit te bevorderen of om diversiteit te vergroten? Dan heb je tot 1 december om je voorstel in te dienen.

Wat kun je verwachten?

Je kunt financiële ondersteuning aanvragen voor verschillende soorten activiteiten, zoals een symposium, culturele of sociale activiteiten, PR-materiaal of een web campagne of een project met middelbare scholieren; verras ons! We hechten in het bijzonder waarde aan initiatieven die een duurzame of overdraagbare impact hebben. Dat wil zeggen: projecten die niet alleen voor de betrokken individuen relevant zijn, maar waar de wijdere FNWI-gemeenschap, nu en in de toekomst, baat bij heeft.

Stuur je projectvoorstel in

Een beknopt voorstel moet bestaan uit:

• Projectnaam
  • De aanvragers (studenten en/of medewerkers)
  • Projectbeschrijving (niet langer dan één pagina): wat is je doel, welke impact streef je na en hoe wil je dat bereiken?
  • Budget aanvraag
  • Tijdpad

Het voorgestelde project moet een begin- en een einddatum hebben, waarna een kort verslag moet worden gemaakt. Het toegekende budget is niet bedoeld om personeel aan te nemen. Budget per project kan tussen de €500 en €5.000 liggen; het totaal beschikbare budget is €25.000.

Je kunt ondersteuning krijgen bij zowel het aanvragen als het uitvoeren van je projectplan van het Student Impact CentreExterne link

Stuur je voorstel uiterlijk 1 december naar: diversity-science@uva.nlExterne link. Hier kun je ook eventuele vragen stellen.