Gezocht: student-assistent Informatiemanagement

Gepubliceerd op 04-11-2022 12:53
De afdeling Informatiemanagement zoekt per direct een student-assistent om ondersteuning te bieden bij de afdeling Informatiemanagement aan de Faculteit der Geesteswetenschappen.

De vacature staat open voor masterstudenten en voor bachelorstudenten die al minstens 120 EC hebben behaald. De functie is voor 16-19 uur per week.

Wat ga je doen?

Als student-assistent Informatiemanagement geef jij ondersteuning aan de afdeling in het inzichtelijker maken in het aanbod en gebruik van ICT-diensten binnen de Faculteit der Geesteswetenschappen.

• De ICT-coördinator onderzoek ondersteunen bij het inventariseren van welke FGw-websites nog actief in gebruik zijn.
  • De medewerker Informatiemanagement ondersteunen bij het inventariseren in welke gebouwen en ruimtes FGw audiovisuele apparatuur staat en op welke wijze beheer en support gegeven wordt.
  • De medewerker Informatiemanagement ondersteunen bij het inventariseren in welke gebouwen en ruimtes vaste telefoontoestellen staan en op welke wijze gebruik gemaakt wordt van doorschakel- en carousselfuncties.
  • De ICT-coördinator onderzoek ondersteunen bij het in kaart brengen van het door de faculteit beheerde serverlandschap en documenteren van het beheerproces.
  • Samen met de student-assistent Educational Service Center (ESC) allerlei administratieve en uitzoektaken oppakken ter ondersteuning van de afdelingen Informatiemanagement en ESC.

Heb je interesse? Bekijk hierExterne link de volledige vacature en solliciteer! De reactietermijn sluit op 17 november 2022.