FSR 2022-2023 zoekt nieuw raadslid

Gepubliceerd op 08-12-2022 15:46
Wil jij je inzetten om het studeren op Science Park te verbeteren? Ben jij gemotiveerd, creatief en wil je aan de slag te gaan met vraagstukken over de faculteit? Dan is de Facultaire Studentenraad (FSR) iets voor jou!

De FSR is per 1 februari op zoek naar raadassistenten om de raad te versterken! Als raads-assistent kun jij het verschil maken voor je medestudent en ervoor zorgen dat iedereen beter kan studeren. Je zal vergaderen over allerlei actuele zaken binnen de faculteit en ook genieten van uitjes met de raad (zoals bowlen, weekendjes weg en lasergamen).

De functie kost ongeveer 8 uur per week en je krijgt een vergoeding. Klinkt dit als een functie voor jou? Stuur dan uiterlijk 8 januari 2023 een motivatiebrief en CV naar fnwi@studentenraad.nlExterne link, dan neemt de FSR contact met je op.

Twijfel je nog? Kom dan langs in de kamer van de FSR (A0.10) of stuur ze een berichtje op InstagramExterne link.