Join the UvA Create a Course Challenge

Food Forestry wint Create a Course Challenge

Gepubliceerd op 28-11-2022 14:18
Masterstudenten Wytze Walstra en Sacha Brons hebben met hun idee voor het vak 'Food Forestry: Experiencing the Future of Nature and Agriculture' de Create a Course Challenge gewonnen.

Aankomend jaar zullen zij samen met het IIS aan de slag gaan met het verder ontwikkelen van het vak, waarin voedselbossen centraal staan, zodat het in studiejaar 2023-2024 als keuzevak voor de hele UvA-gemeenschap te volgen is. Gefeliciteerd Wytze en Sacha!

Lees meer over het vakidee en de reactie van de winnaars in een uitgebreid artikel op de iis.uva.nl.Externe link

Winnaars Create a Course 2022 Wytze en Sacha