Doe mee aan de Robbert Dijkgraaf Essayprijs 2022

Gepubliceerd op 28-09-2022 14:26
Schrijf een essay binnen het thema ‘De fascinerende werking van wetenschap’ en maak kans op een mooie prijs en publicatie in het tijdschrift New Scientist.

Studenten, wetenschappers en alumni van hoger onderwijs instellingen in Nederland of België mogen meedoen. De essayprijs wordt voor de elfde keer uitgereikt tijdens het Gala van de WetenschapExterne link op 22 november 2022. Het winnende essay verschijnt in New Scientist en het AD en de auteur krijgt een prijs.

Essays tot maximaal 700 woorden kunnen voor 1 november 2022 via de website van New Scientist worden ingezonden. Lees meer op de site van New ScientistExterne link