Informatie

Van 29 maart t/m 1 april zijn de meeste UvA-gebouwen en voorzieningen dicht ivm Pasen. Sommige UB-locaties blijven open.

Informatie

Hulp als je vastloopt met je scriptie

Laatst gewijzigd op 26-03-2024 15:20
Kom je niet verder met je scriptie door bijvoorbeeld stress, motivatieproblemen, uitstelgedrag of angst het niet goed genoeg te doen? Er zijn meerdere plekken om begeleiding te krijgen.

Groepsbegeleiding

Training Scriptie starten

De training Scriptie starten is bedoeld voor studenten die opzien tegen het klaren van zo'n grote klus en/of twijfelen aan hun capaciteiten.

Training Afstudeergroep

De training Afstudeergroep is bedoeld voor studenten die al langer vastlopen met hun scriptie.

Trainingen en Workshops Academische Schrijfvaardigheid

Studeer je aan de UvA en wil je hulp of advies bij het schrijven van academische teksten in het Nederlands of het Engels? Lees dan de pagina met schrijftips of maak gratis gebruik van het SchrijfcentrumExterne link. Het Schrijfcentrum biedt individuele begeleiding, workshops, scriptieweken en cursussen voor alle studenten van de UvA.

Training Omgaan met stress

De training Omgaan met stress is bedoeld voor studenten bij wie de spanning, stress, het perfectionisme of de faalangst zo hoog oploopt dat het je studie of leven negatief beïnvloedt.

Scriptiekanaal Online Study Space

De Online Study Space biedt een keer per week in een speciaal Microsoft Teams-kanaal een begeleide sessie aan voor scriptieschrijvers. Lees op de pagina over Online Study Space hoe je onderdeel wordt van deze Teamsomgeving.

Let op: selecteer eerst je opleiding