Welke opleiding volg je?

Contact voor studenten

Laatst gewijzigd op 13-02-2022
Heb je een vraag of probleem en wil je contact opnemen met een UvA-medewerker? Hier vind je de belangrijkste balies en personen.
Toon informatie specifiek voor jouw opleiding
Nu zie je algemene informatie op deze site. Kies je opleiding om ook informatie te zien die specifiek voor jouw opleiding geldt, zoals deadlines, regelingen en contactgegevens.
Welke opleiding volg je?

Noodsituaties

Bij een noodsituatie bel je de Centrale Meldkamer van de UvA via het centrale alarmnummer:

T: +31 (0)20 525 2222

Dit nummer is dag en nacht bereikbaar, 7 dagen per week. Je belt de meldkamer bijvoorbeeld bij calamiteiten als een (ernstig) EHBO-geval, een grote lekkage met gevaar voor kortsluiting, stroomstoring, gaslucht of brand.

Studie-gerelateerde vragen

Central Student Service Desk

Heb je vragen over studeren aan de UvA, zoals: studiekeuze, je inschrijving aan de universiteit, collegegeld, wonen, studeren in het buitenland? Bel, whatsapp of kom langs bij de Central Student Service Desk (CSSD).

Of stel je vraag via de Digitale Student Service Desk (DSSD). Je vraag, waaronder het aanvragen van documenten, komt dan automatisch op de juiste plek binnen de UvA terecht.

Onderwijsbalie van jouw opleiding of faculteit

Op zoek naar antwoorden op vragen over je opleiding zelf, zoals: je vakken, rooster en cijfers? Of op zoek naar een docent? Neem contact op met de Onderwijsbalie van jouw opleiding of faculteit.

Problemen met wifi of ICT? 

Vragen, klachten of problemen met ICT-voorzieningen binnen de UvA? Neem contact op met de ICTS servicedesk.

Vragen over je collegekaart of het reserveren van ruimtes?

Voor vragen over je collegekaart, het reserveren van ruimtes of voor advies bij het organiseren van evenementen binnen UvA-gebouwen, neem je contact op met Facility Services.

Extra hulp of persoonlijke begeleiding nodig?

Studieadviseur van jouw opleiding

De studieadviseur van jouw opleiding helpt je bij vragen over je studieplanning, twijfels over je studiekeuze, studievertraging door ziekte of persoonlijke omstandigheden. Zij kunnen je zonodig doorverwijzen naar andere professionals.  

Wil je een klacht indienen?

Dan kun je verschillende stappen ondernemen. Bekijk wat je kunt doen om een klacht in te dienen

Gevonden voorwerpen

Ben je iets kwijt in een UvA-gebouw? Dan ligt het voorwerp mogelijk bij de receptie van het gebouw. Gevonden voorwerpen registreren we vervolgens in iLostExterne link. Je kunt het voorwerp vaak dezelfde dag nog ophalen. Opsturen is ook mogelijk.

Heb je iets gevonden in één van de UvA-gebouwen? Geef het dan af bij de receptie van het gebouw.  

Locaties en gebouwen van de UvA

Op zoek naar een adres, routebeschrijving of informatie over toegankelijkheid, ga dan naar het overzicht van UvA locaties.Externe link