Collegezalen voor doven en slechthorenden

Laatst gewijzigd op 21-07-2022 15:44
Overzicht van collegezalen binnen de UvA die toegankelijk zijn voor studenten met een gehoorbeperking.

De volgende zalen zijn uitgerust met hulpmiddelen voor studenten die niet of minder goed kunnen horen:

In de zalen is een gehoorverbeterlus aanwezig. Deze lijst is niet up-to-date. Neem contact op met een studentendecaan, als je hier vragen over hebt.

Facility Services

Facility Services regelt verschillende voorzieningen op de campus. Je kunt er bijvoorbeeld terecht voor vragen over de collegekaart, het reserveren van ruimtes of facilitaire zaken rondom evenementen.