Informatie

Van 29 maart t/m 1 april zijn de meeste UvA-gebouwen en voorzieningen dicht ivm Pasen. Sommige UB-locaties blijven open.

Informatie

Collegezalen toegankelijk voor studenten met een rolstoel

Laatst gewijzigd op 21-07-2022 15:44
Bijna alle collegezalen zijn toegankelijk voor studenten met een rolstoel. De zalen die lastig te benaderen zijn, vind je in de lijst.

We vinden het belangrijk dat iedereen onderwijs kan volgen. Daarom is meer dan 90% van de collegezalen toegankelijk voor studenten met een rolstoel. Nieuwe gebouwen zijn uiteraard volledig rolstoeltoegankelijk maar sommige delen van monumentale gebouwen in de binnenstad kunnen niet voldoende aangepast worden. Welke dat zijn vind je in onderstaande lijst.

Niet rolstoeltoegankelijke collegezalen

Deze lijst is niet up-to-date. Neem contact op met een studentendecaan, als je hier vragen over hebt.

Facility Services

Facility Services regelt verschillende voorzieningen op de campus. Je kunt er bijvoorbeeld terecht voor vragen over de collegekaart, het reserveren van ruimtes of facilitaire zaken rondom evenementen.