Collegegeld betalen: in één keer overschrijven

Laatst gewijzigd op 10-10-2023 16:47
Je kan je collegegeld betalen door het gehele bedrag in één keer over te maken. In Studielink kies je voor ‘Betaling op andere wijze’. Betalen in termijnen is bij deze optie niet mogelijk.

Overschrijven vanaf een Nederlandse betaalrekening

Maak het hele collegegeldbedrag over naar:

IBAN: NL26DEUT0436855232

Vermeld op de overschrijving altijd je achternaam en studentnummer (Jansen 12345678). Zonder deze gegevens kan de UvA je betaling niet verwerken.

Overschrijven vanaf een buitenlandse rekening

Maak het gehele collegegeldbedrag over naar:

BIC: DEUTNL2A

Belangrijk om te weten

• Houd er rekening mee dat een internationale transactie ongeveer twee weken duurt.
  • De betaling moet op 31 augustus 2023 geregeld zijn.
  • Bij betaling vanaf een buitenlandse bankrekening zijn eventuele transactiekosten geheel voor rekening van de aanmelder. Zorg er dus voor dat je de transactiekosten die je bank rekent voor internationale overboekingen optelt bij het verschuldigde collegegeldbedrag en dit hele bedrag overboekt.

Betaalgegevens Universiteit van Amsterdam

KVK nummer UvA: 34370207
Naam van de bank: Deutsche Bank
Adres van de bank: De Entree 195, 1101 HE Amsterdam
BIC: DEUTNL2A

Creditcard

Betalen met creditcardExterne link is alleen mogelijk voor studenten buiten de EU.

Central Student Service Desk (CSSD)

Heb je algemene vragen over studeren aan de UvA, zoals over in- of uitschrijven of collegegeld? Neem contact op met de CSSD.