Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
uva.nl

Contact

Onderwijsadministratie AMC-UvA

De Onderwijsadministratie vormt de schakel tussen de student en de afdeling Onderwijssupport van het AMC

Wat kan de Onderwijsadministratie voor me doen?

De Onderwijsadministratie AMC-UvA biedt administratieve ondersteuning van het onderwijs aan de faculteit Geneeskunde en is voor studenten dagelijks bereikbaar per e-mail, telefoon en bij de Studentenbalie op Plein J0 in het AMC. Documenten kun je inleveren via de brievenbus aan de zijkant van de Studentenbalie.

Je kunt bij de Onderwijsadministratie terecht met vragen over onderwerpen als:

  • Aanmelding en indeling voor onderwijs
  • Aanmelding en toelating tentamens
  • Registratie van tentamenresultaten
  • Aanmelding voor coschappen
  • Indienen wetenschappelijke stage
  • Diplomeren/afstuderen
  • Afspraak studieadviseurs
  • SIS

Al gekeken op Blackboard of in de A-Z lijst van student.uva.nl?

Kijk eerst of het antwoord op je vraag te vinden is in de A-Z lijst van de  student.uva.nl pagina van je opleiding of, als het om vakinhoudelijke informatie gaat, op Blackboard onder de betreffende course,  voordat je contact opneemt met de Onderwijsadministratie.

Je studievoortgang al gecontroleerd?

Behaalde cijfers worden door de Onderwijsadministratie geregistreerd in SIS. Je kunt in SIS je eigen studievoortgang raadplegen. Als student dien je zelf na te gaan of alle door jou met voldoende resultaat afgelegde tentamens op het studieplan in SIS vermeld staan. Let hierbij vooral op de junior coschappen, het KKLO-onderwijs, het Vaardigheidsonderwijs en het Keuzeonderwijs. Wanneer een tentamenresultaat op het overzicht ontbreekt, neem dan direct contact op met de Onderwijsadministratie.

Mededelingen van de Onderwijsadministratie

De Mededelingen van de Onderwijsadministratie zijn gegoten in de jas van een opgemaakt e-mailbericht en verwijzen via de korte berichten, die er in staan, naar uitgebreidere mededelingen op het web (Lees verder >).  

De mededelingen zijn belangrijk voor de studenten, waar de e-mail naar toe gezonden wordt. Het is technisch mogelijk om de onderwijsadministratie-mededelingen ook naar een deel van de studenten te sturen; bijvoorbeeld alleen naar de Epicurus-studenten wanneer het om mededelingen gaat die alleen voor hen bestemd zijn.

Openingstijden Studentenbalie aan Plein J0 in het AMC

maandag t/m vrijdag 12.00-14.00 uur

Als de Studentenbalie dicht is kun je documenten inleveren via de brievenbus aan de zijkant van de balie.

Telefonisch spreekuur tel: 020 - 56 65072 en/of 020 - 56 65082

Maandag t/m vrijdag 11.00-12.00 uur en 14.00-15.00 uur

Contact

Onderwijsadministratie AMC-UvA (Plein J0)
Postbus 22660
1100 DD Amsterdam
Telefoon: 020 - 566 5072

Of middels de Digitale Studenten Service Desk (DSSD)

Bij de Digitale Studenten Service Desk kan je terecht met alle vragen en aanvragen voor onder andere de Onderwijsadministratie, de studieadviseurs, selectie Geneeskunde of het International Office.

Stel hier je vraag als je (nog) geen UvA-student bent.

LET OP: de Digitale Studenten Service Desk werkt niet op Internet Explorer!