Op 8 maart heeft ICT Services de accounts geblokkeerd van medewerkers en studenten die hun wachtwoord nog niet hebben gewijzigd. Medewerkers en studenten kunnen dan alleen nog toegang krijgen tot hun account door de procedure ‘wachtwoord vergeten’ te doorlopen op id.uva.nl (medewerkers) of id.student.uva.nl (studenten). Om dit succesvol te doen, moet het privé-e-mailadres bekend zijn in de Zelfbediening voor medewerkers of in Studielink voor studenten.
Privé-e-mailadres onbekend in de Zelfbediening
Heb je geen werkend privé-mailadres opgegeven in de Zelfbediening, neem dan contact op met de Servicedesk via 020 – 5251402. Zij zullen je verder helpen.
Privé-e-mailadres onbekend in Studielink
Heb je geen werkend privé-e-mailadres opgegeven in Studielink? Wijzig dan je privé-e-mailadres in Studielink. Je ontvangt na 30 minuten een mail op je privé-e-mailadres waarmee je de procedure ‘wachtwoord vergeten’ kunt doorlopen.
Meer informatie
Ga naar alle updates en de FAQ