Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN
  • Hoe meld ik me aan voor VPN?

    Je hoeft je niet aan te melden voor VPN. Als je over de juiste VPN-software en over een geldig UvAnetID en wachtwoord beschikt, kun je gebruikmaken van VPN.

  • Aan welke voorwaarden moet ik voldoen voor VPN?

    Om VPN te kunnen gebruiken moet je student aan de UvA zijn en een geldig UvAnetID hebben. Daarnaast moet je een geschikte computer en voldoende rechten op die computer hebben om de benodigde software te installeren.

  • Hoe log ik in op VPN?

    Je logt in op VPN met je UvAnetID en bijbehorende wachtwoord. Kijk voor meer informatie over UvAnetID in de A-Z lijst.

  • Wat moet ik doen als inloggen niet lukt?

    Controleer in de eerste plaats of je UvAnetID en bijbehorende wachtwoord kloppen. Probeer het dan later nog eens. Voor nieuwe VPN-gebruikers: raadpleeg de handleiding. Hierin staat beschreven hoe VPN juist geconfigureerd moet worden.

  • Kan ik zien waarom het inloggen niet lukt?

    Klik op Pulse Secure in de balk boven in het scherm op File en daarna op Logs > Save As. De Pulse Secure-software creëert een log-bestand met een boodschap over het verloop van de inlogprocedure. Voor nieuwe VPN-gebruikers: raadpleeg de handleiding. Hierin staat beschreven hoe VPN juist geconfigureerd moet worden.

  • Wat doet UvA tegen het ‘Bleeding Heart’ virus?

    Een van de maatregelen tegen het 'Bleeding Heart’-virus is dat het VPN-beveiligingscertificaat is vervangen. Linuxgebruikers moeten het nieuwe certificaat installeren. Je kunt het nieuwe certificaat vinden in het 'Download UvAVPN software'-deel in de linkernavigatie.