Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!

Bij de receptie kun je o.a. terecht voor gevonden en verloren voorwerpen, incidentmeldingen en toegang tot parkeerplekken.

Gevonden voorwerpen 

Ben je iets kwijt in een UvA-gebouw? Bij receptiebalies en/of servicepunten worden gevonden voorwerpen afgegeven en geregistreerd op de website iLost (nieuw venster).

Op iLost kun je zoeken naar gevonden voorwerpen die zijn verloren in gebouwen op de campussen van de Universiteit van Amsterdam: 

  • iLost op Roeterseilandcampus

    Heb je iets gevonden in één van de gebouwen op Roeterseilandcampus ?

    • Geef gevonden voorwerp af bij het Service Punt in de entreehal van REC A.

    Ben je iets verloren in één van de gebouwen op Roeterseilandcampus ?

    • Het voorwerp wordt vóór 12.00 uur geregistreerd op iLost.
    • Kijk op iLost Roeterseilandcampus (nieuw venster) om te zien of je voorwerp gevonden is.

    Op iLost zie je of jouw voorwerp gevonden is. Het voorwerp kan vaak dezelfde dag nog worden opgehaald. Via iLost maak je hiervoor een afspraak met de medewerkers van Facilitair Beheer. Eventueel kan het gevonden voorwerp naar de eigenaar worden verstuurd.

    Let op: voorwerpen die in dagkluisjes zijn gevonden, worden niet geregistreerd via iLost.

  • iLost op Science Park

    Heb je iets gevonden in één van de FNWI-gebouwen op het Science Park?

    • Geef gevonden voorwerpen af bij de receptie Science Park, in gebouw C.

    Ben je iets verloren in één van de FNWI-gebouwen op het Science Park?

    • Gevonden voorwerpen blijven op de dag zelf tot de sluitingstijd van het pand bij de receptie.
    • De volgende ochtend wordt het voorwerp overgedragen aan Facilitair Beheer.
    • Het voorwerp wordt vervolgens door medewerkers van Facilitair Beheer geregistreerd op iLost Science Park (nieuw venster), vóór 12.00 uur.

    Op iLost zie je of jouw voorwerp gevonden is. Het voorwerp kan vaak dezelfde dag nog worden opgehaald. Via iLost maak je hiervoor een afspraak met de medewerkers van Facilitair Beheer. Eventueel kan het gevonden voorwerp naar de eigenaar worden verstuurd.

    Let op: voorwerpen die in de dagkluisjes zijn gevonden, worden niet geregistreerd via iLost.

  • iLost op Universiteitskwartier

    Heb je iets gevonden in één van de gebouwen op het Universiteitskwartier?

    • Geef gevonden voorwerpen af bij de receptie van het desbetreffende gebouw. Zie de UvA-locatielijst voor de recepties in de gebouwen.

    Ben je iets verloren in één van de gebouwen op het Universiteitskwartier?

    • Gevonden voorwerpen blijven op de dag zelf tot de sluitingstijd van het pand bij de receptie.
    • De volgende ochtend wordt het voorwerp overgedragen aan Facilitair Beheer.
    • Het voorwerp wordt vóór 12.00 uur geregistreerd op iLost
    • Kijk op iLost Universiteitskwartier (nieuw venster) om te zien of je voorwerp gevonden is.

    Op iLost zie je of jouw voorwerp gevonden is. Het voorwerp kan vaak dezelfde dag nog worden opgehaald. Via iLost maak je hiervoor een afspraak met de medewerkers van Facilitair Beheer. Eventueel kan het gevonden voorwerp naar de eigenaar worden verstuurd.

    Let op: voorwerpen die in dagkluisjes zijn gevonden, worden niet geregistreerd via iLost.

Incidenten

Receptiemedewerkers bewaren de veiligheid in de gebouwen door het weren en laten verwijderen van ongewenste personen, door het registreren en rapporteren van incidenten, meldingen en bijzonderheden op het gebied van veiligheid en beveiliging.

Ondersteuning BHV-organisatie

Medewerkers bij de receptiebalies verzorgen ondersteuning van de BHV-organisatie bij calamiteiten. Hieronder valt het oproepen van de BHV-ploeg en het inschakelen van hulpdiensten, het in beheer hebben en uitgeven bij calamiteiten van BHV-middelen als BHV koffer, megafoon, hesjes, portofoons e.d. Daarnaast wordt de receptioniste vaak ingezet als 'plotter' (notulist) van de hoofd ploegleider om bij te houden wat er gebeurt.

Toegang tot ruimtes en/of parkeerplaatsen

Voor eventuele toegang tot speciale ruimtes en/of parkeerplekken (in geval van medische indicatie) kun je bij de receptie terecht. Zie voor het aanvragen van een parkeerplaats bij medische indicatie Parkeren.

Contact Servicedesk Facility Services (FS)

T: 020 525 1403
E: servicedesk-fs@uva.nl

Formulieren voor facilitaire diensten

Een aanvraag doen of storing melden? De status van je melding(en) bekijken? Ga naar www.uva.nl/fs-meldingen (nieuw venster).