Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!

Noodsituaties

Bij een noodsituatie bel je de Centrale Meldkamer van de UvA via het centrale alarmnummer:

T: +31 (0)20 525 2222

Dit nummer is dag en nacht bereikbaar, 7 dagen per week. Voorbeelden van calamiteiten waarvoor je met de meldkamer belt zijn een (ernstig) EHBO-geval, een grote lekkage met gevaar voor kortsluiting, stroomstoring, gaslucht of brand.

Portiersloges

Je kunt ook de portier van het gebouw bellen. De portier zet de melding direct door naar de Centrale Meldkamer en waarschuwt de Bedrijfshulpverlening (BHV). Wil je een portier in een specifiek gebouw bereiken? De contactgegevens van de portiersloges vind je in het overzicht locaties UvA.

Contact Servicedesk Facility Services (FS)

T: 020 525 1403
E: servicedesk-fs@uva.nl

Formulieren voor facilitaire diensten

Een aanvraag doen of storing melden? De status van je melding(en) bekijken? Ga naar www.uva.nl/fs-meldingen (nieuw venster).