Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!

Heb je vragen of hulp nodig?

Instructievideo's en support via Qualtrics

Qualtrics heeft een goede supportomgeving. Daar vind je uitgebreide documentatie. Daarnaast zijn er Basecamp-instructievideo's en kun je contact opnemen met de supportafdeling van Qualtrics. Om van die laatste twee gebruik te maken, moet je de volgende stappen volgen: 

1. Ga naar uva.eu.qualtrics.com 
2. Log in 
3. Ga naar help (rechts bovenin) 
4. Kies 'Support site' als je videoinstructies wil en ga door naar stap 5, of kies 'Contact support' en ga naar stap 6 
5. Voor videoinstructies kies je vervolgens 'Training on XM Basecamp'
6. Ga naar Login (rechtsbovenin) en kies voor 'Sign in with SSO'
7. Vul 'uva' in bij Organization ID
8. Je bent nu ofwel in de Basecamp-omgeving met video's of in de support-omgeving om contact te zoeken. 

Problemen met inloggen?

Lukt het inloggen bij Qualtrics niet, zorg er dan eerst voor dat je UvAnetID en wachtwoord in orde zijn. Je kunt dat controleren door in te loggen op profile.surfconext.nl in een 'incognito of InPrivate' browservenster. Lukt het inloggen toch nog niet, neem dan contact op met de Servicedesk van ICTS.

Vraag niet beantwoord in supportomgeving?

Heb je vragen over Qualtrics die niet via de supportomgeving beantwoord worden, vraag dan om advies bij de docent van het vak waar je Qualtrics voor gebruikt.