Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

ABN AMRO

College of Communication

Meedraaien in de keuken van een A-merk. De ene dag pluis je de campagne van de concurrent uit. De volgende dag doe je een straatinterview over Tikkie.

De stage is geschikt voor / The internship is suitable for

Uitsluitend Nederlandse studenten / Exclusively Dutch students

95% kans dat je ABN AMRO kent. Eén van de drie grote banken in Nederland. Een merk met ongekende maatschappelijke impact. Je werkt op de afdeling Brand, Marketing & Communication.

Omschrijving werkzaamheden / Description of tasks

Desk-research, mini-enquetes, interviews. Analyse van communicatie (in allerlei vormen en middelen) en imago van concurrenten. Trends en inzichten vertalen naar korte inspirerende presentaties .

Omschrijving begeleiding / Description of supervision

Tweewekelijks voortgangsoverleg. Begeleiding (inhoudelijk) 'on the job' kan van verschillende mensen komen.

Wensen en vereisten aan student / Candidate requirements

Is initiatiefrijk en leergierig. Kan snel schakelen. Denkt en communiceert helder. Neemt scherp waar. Interesse in merken.

Beloning / Renumeration

Fatsoenlijk.

Periode(s) / Period(s)

Minimaal 3 maanden, bij voorkeur 6.

Reageren uiterlijk / Application closes:

N.v.t.

Contactinformatie/ Contact information

remko.herremans@nl.abnamro.com